Henüz daha ikinci döngüdeyiz ve ikinci günün sonunda panomuz epey renkli görünüyor.
En baştaki GÖREVLER listesinde bu DÖNGÜ içerisinde yerine getirilmesi gereken görevler bulunuyor. Öğrenci her akşam GÜNLÜK İLERLEME DEĞERLENDİRME aktivitesi gerkçekleştirirken bir sonraki gün yapacağı görevleri GÖREVLER listesinden YAPILACAKLAR listesine aktarıyor. Tamamlanan görevleri TAMAMLANAN listesine alıyor. Halen devem edilen görevler de DEVAM EDENLER listesinde kalıyor.
Bazı görev kartları tek bir yapılacaktan oluşuyorken bazı görev kartlarında birden fazla yapılacak iş olabiliyor. Örneğin yukarıdaki DİL alanı İngilizce dersinde Vocabulary in Use Elementary kitabı görev olarak tanımlanmış. Bu hafta bu kitaptan 6 başlık yapılacak. Bu başlıklardan iki tanesi Pazartesi ve Çarşamba günü tamamlandığı için işaretlenmiş. Yapılacakların tamamı bittiğinde kart TAMAMLANANLAR listesine alınacak.
Yukarıdaki kart birden fazla yapılacak işten oluşmuş bir görev kartı. Bu kartta her gün düzenli olarak yapılması gereken işleri bir araya getirdik ve Günlük Rutin - Pazartesi adını verdik. Bu görevler Pazartesi yerine getirildiği için de TAMAMLANANLAR listesine alındı.
Yukarıdaki gibi bazı görev kartlarında da KABUL KRİTERLERİ tanımlıyoruz. Bu işin hangi durumda bitmiş ve tamamlanmış olduğunu net bir şekilde belirleyecek kısıt, kural ve tanımlamaları yapıyoruz.
Aşagıda günlük ilerleme aktivitesini içeren bir blog yazısı görüyorsunuz.Hem biçim hem de içerik olarak henüz istediğimiz kadar mükemmel olmadı ama ikinci haftasın ortasında olduğumuz düşünülürse gayet iyi. Özellikle yerine getirilen görev sayısı ve sürelerine bakarsanız, öğrencinin gününü ne kadar verimli geçirdiğini görebilirsiniz. (01.06.2020 Günlük İlerleme Raporu)
Comments
Post a Comment